Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
IM

I15n56k10a 72M12a13n62k37a

14. 1. 2015 20:45

Svoboda vyznání ano, ale pro všechny. Tak je to v demokracii. V momentě, kdy muslimové získají demokratickou cestou moc, všechny svobody zruší. V první řadě ono právo na víru.

0 0
možnosti
IM

I67n28k72a 75M68a44n24k88a

14. 1. 2015 20:33

Pokud vím, tak registrace 2. stupně umožňuje i vlastní školy.  Když slyšíme tajně pořízené nahrávky z našich českých mešit a představíme si, že v tomto duchu by byla vedena výuka. Že by malí čeští muslimové a muslimky prakticky nepřišli do styku s českou demokratickou školou a s jinak smýšlejícími vrstevníky..... Tak mě mrazí. Ví se už dávno, že se žádné dvě naprosto rozdílné kultury nepromísí. A tady navíc by bylo jakékoli demokratické působení prakticky znemožněno. Co z toho může vzejít?

0 0
možnosti
MP

V Listině základních práv a svobod je zaručena svoboda náboženského vyznání. Copak asi bude v návrhu zákona?

2 2
možnosti
PL

P51e70t73r 64L12u85k18á25š

14. 1. 2015 15:03

Samozřejmě, v ústavě přibude při registraci pohled rozvědky a posouzení, že neodporuje zahraničně - politickému směřování země.

2 0
možnosti
SB

Děkuji za připomenutí, že to bude v den výročí Palachova činu. Datum, kdy to Palach udělal, samozřejmě znám, ale v souvislosti s touto demonstrací jsem si vůbec nevzpomněl, že to výročí bude.

Vám za to, že jste si vzpomněl, dávám palec nahoru s vykřičníkem: R^!

Tak jako tak jsem se tam chystal, ale nyní mám o důvod více. Palach obětoval mnohem více, tak já jsem na jeho památku tím spíše povinen obětovat dvě nebo tři hodiny svého volného času.

12 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS